torsdag 30. juni 2011

NikII

Så har den siste av valpene også reist til sitt nye hjem. "Hugo," som nå heter NikII,(uttales naiki) fant mennesket i sitt liv i Kristin. Noen dager før hadde Kristin sagt til venninnen sin "jeg tror det er en Whippet som venter på meg." Og det var det!
Kristin hadde Whippeten Amigo allerede på -60-70 tallet. Siden har hun hatt fuglehunder og andre raser. Nå har hun, etter min mening, tatt til fornuft og skaffet seg en liten whippet-gutt igjen :-)

NikII har gjort inntrykk på alle som har truffet ham, med sitt blide og vennlige vesen. Han vil nok alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt.
Vi er glade for at han skal bo i Oslo, slik at vi kan få møte ham innimellom. Chelsea er spesielt glad for at hun kan få møte broren sin og tygge på ørene hans.
Men først skal Kristin og NikII ha sommeren sammen på landstedet, og bli godt kjent med hverandre.
Lykke til, NikII. Jeg gleder meg allerede til å høre fra deg!


The last one of the puppies  has no left for his new home.
 "Hugo," his name is now NikII, met "the human in is life,"  Kristin. A few days before, Kristin told her friend "I think there is a Whippet waiting for me!" And it was. Already in the 1960- and 70s, Kristin had the Whippet "Amigo. "After this she had hunting dogs and other breeds. In my opinion, she has now done the only reasonable thing to do ; got a new Whippet!

NikII has touched everyone who met him, with his kind and friendly behavior. He will always have a special place in my hart.
We are happy he is going to live in Oslo, so we can meet him now and then. Chelsea is specially happy that she will be able to meet him and chew on his ears.
But before this, Kristin and NikII are going to spend the summer together at the countryside, to get well known to each other.
Good luck, NikII. I am allready looking forward to hear from you!

NikII, Chelsea and their mum




NikII, five days




NikII, Misty Mountain Bronx Park

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar