torsdag 19. mai 2011

STORE BARN / BIG CHILDREN

I dag er valpene åtte uker gamle. Mye har skjedd, og de er klare for å reise ut i verden.
Siden sist har de vært hos veterinæren og fått helseattester, microchip og parvo-vaksine.
Vi har også funnet "offisielle" navn til alle sammen. De får navn etter (mer eller mindre) kjente steder i New York, en by jeg har stor sans for.

Vi har også hatt besøk av pappa Indys eiere Anita, Knut og Åge, sammen med Espen. Alle hadde mye pent å si om "Vayas og mine" barn. Det satte jeg umåtelig stor pris på.

Det har fylt meg med glede og ydmykhet å få følge disse små vesnene fra før fødselen og de første ukene av livene deres. Det har vært gledesstunder som da de åpnet øynene og  lekte og spiste for første gang. Men jeg skal heller ikke glemme den dagen jeg satt i en tisse-dam på gulvet og lurte på hvor livet mitt ble av. Men akkurat det gikk fort over... Har forøvrig også vært inne på tanken om "101 dalmatiner-modellen:" Kjøpe et stort hus på landet og beholde alle sammen.


Today the puppies are eight weeks old. Much has happened, and soon they are ready for the big world.
They have been to the vet for health certificates, microchipping and vaccines. We also have found  "official" names for them. They will all have names from (more or less) famous places in New York, a city I like a lot.

We also had a visit from daddy Indy's owners Anita, Knut and Aage, together with Espen. We got lots of nice words about "our kids," Vaya and I. I really appreciated that.

I am filled with joy and pride that I got the opportunity to follow these little puppies from before they were born, and the first weeks of their lives.

"Packed and ready for delivery"

Girl 3, "Misty Mountain Liberty Island"

Girl 2  "Misty Mountain Angel of Harlem"




Boy 1 "Misty Mountain Manhattan Skyline"


"Girl2" and her mum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar